Trip ke Sepanyol-Day 2

Assalamualaikum.

Jumaat 29 October 2016

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pagi ni kami perlu pergi ke Ganada menaiki bas jam 10am. Kami menaiki bus alsa. Perjalanan dari Malaga ke Granada mengambil masa selama 2 jam. Sampai di Granada, kami menaiki bus SN1 menuju ke Catheral, iaitu tempat penginapan B&B kami yang terletak di plaza muezo. Kami recommended B&B ini, amat ramah dan suasana rumah yang bersih. Boleh guna mesin basuh dan dapur. B&B ini amat dekat ke Alhambra, dalam 20 min jalan kaki sejauh 1.2 km. Di kawasan ini juga banyak makanan Halal.

Selepas letak beg, kami plan naik bas yang banyak di sini untuk survey tiket ke Alhambra. Tiket dah habis jadi kami plan untuk beli awal esok pagi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kemudian kami naik bas pergi ke plaza central semula untuk Naik bas C1 ke Upper AlBayzin. Kami Berhenti di Mirador De San nicola. Di sini boleh nampak Alhambra di atas bukit.

Kemudian kat sini juga ada masjid jamii El Granada. Kami berkesempatan solat asar di sini.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kemudian kami jalan kaki ke B&B.

Sampai B&B kami kemas diri.